Bezpłatne szkolenie dla organizacji pozarządowych z obsługi systemu Witkac.pl

Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim informuje, że w 2022 r. zostanie wprowadzony elektroniczny generator WITKAC do: pisania ofert, prowadzenia procedury konkursów, małych grantów i sprawozdań.

W związku z powyższym zapraszamy organizacje pozarządowe na szkolenie z obsługi systemu Witkac.pl, które odbędzie się w dniu 19 stycznia 2022 w godz. 16.00-18.30 w formie on-line.


Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

Nie ma obowiązku posiadania kamery oraz mikrofonu. Wszelkie pytania będzie można zadawać na czacie.

Link za pomocą, którego można zapisać się na szkolenie:https://witkacwitkac.clickmeeting.com/szkolenia-dla-organizacji-pozarzadowych-starostwo-powiatowe-w-minsku-mazowieckim

Po potwierdzeniu rejestracji, uczestnik otrzyma wiadomość mailową wraz z właściwym linkiem do spotkania oraz instrukcją dołączenia.

Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane:

  • podstawowe informacje o systemie,
  • rejestracja konta,
  • edycja profilu użytkownika,
  • dodanie oraz wypełnianie wniosku w ramach otwartego konkursu ofert,
    • - podstawowe informacje o wniosku,
    • - złożenie wniosku,
  • wypełnienie wniosku w ramach naboru 19a,
    • - podstawowe informacje o wniosku,
    • - złożenie wniosku,
  • udostępnianie oferty innemu użytkownikowi,
  • weryfikacja/edycja danych do umowy,
  • wniosek o aneks,
  • dodanie oraz wypełnienie sprawozdania,
    • - podstawowe informacje o sprawozdaniu,
    • - złożenie sprawozdania.